21 travnja, 2009

kako sam zapocela sa radovima

prosli vikend smo bili malo po istarskim planinama i naravno zavrsili doma u motovunu na spavanju. tamo smo naisli na veselu ekipicu, malo zaruzili, ok... malo vise zaruzili. ujutro sam se probudila lagano mamurna, a kroz glavu prolaze ideje o kuci i kaj s njom napraviti i kako i kada i zasto tako, a ne onako... i tako secem psa, i mislim, mozgam i kaj da napravim? vratim se u krevet. pokusam jos malo odspavati, ali ne ide. misli se roje i bruje i ne daju mi spavati, a nist' onda. dignem se i odem pogledati kaj imam od alata u kuci. hm... skoro nista. par sarafncigera i to je to. a nista, idem probati napraviti s tim ono kaj me najvise bude u oci od kad imam kucu. dvije nise. jedna u zidu u potkrovlju, a druga na stubistu. i odmah se latim mojih sarafncigera i pocnem rastavljati prvo manju nisu. i rastavila sam ju, cijelu, bez vecih problema. :) onda se jos malo okrenem po potkrovlju i skuzim jos neke lajsne koje uokviruju vrata, i nalaze se posvuda, uuuf! onda sam i njih iscupala. samo par komada da vidim kako izgleda to sve bez njih. e sad, nisam bas sigurna da li tocno u tom trenutku, malo ranije ili malo kasnije, ali skuzim da uopce nisam pofotkala taj prostor prije ove moje intervencije... e jbg. sad je vec bilo kasno za fotke PRIJE i POSLIJE... i brzo odlucim otici po fotic i napraviti barem par fotki u ovom stadiju u kojem je sad potkrovlje:












o drugoj nisi u sljedecem postu! :)
p.s. ma ne brinite, nece svi postovi biti 'vako dugacki. biti ce tu vise slika nego slova :)

4 komentara:

  1. al moram priznat da ova soba izgleda odlicno ovak na slikama, kad se ne vide bas svi detalji i boje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hm, izgleda da bijedno dobro farbanje u bijelo cuda ucinilo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. stara, što se alata tiče, ne brini, kad god zatreba, stižem ja sa svojom kozmetičkom torbicom!
    :-))))

    OdgovoriIzbriši