20 travnja, 2009

proba - moj prvi post

vec neko dulje vrijeme se bavim idejom zapoceti nesto pisati, zapoceti pisati blog. razne teme su mi se vrtile po glavi, pisati blog o putovanjima, o svojim razmisljanjima, o svom zivotu, jednostavno, voditi online dnevnik, pa o ovome, o onome, no, nikako se pokrenuti... i evo! dosao je i taj dan! :) imam temu koja me fura totalno, i ne samo za blog, fura me skroooooz... ono, zivotno me fura. ovo ce biti blog o preuredjenju kuce u motovunu, o preuredjenju kuce koja je sama od sebe dobila ime "house of gold". ako vas zanima kako od jedne poprilicno trosne kuce napraviti kucu koja se moze rentati, pratite me! follow my bloGold. :)

2 komentara:

  1. jedva cekamo zlatnu kucu u punom sjaju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. jebateled.
    a kak se postaje "sljedbenik" ? :D
    dobra ti je majica goldovaaa :)

    OdgovoriIzbriši