14 siječnja, 2010

dan 2 i 3

zbog poznatih nam razloga nisam mogla updateat blog dan za danom... stoga vam pokazujem dan 2 i 3 zajedno. dan 2 je bio iznimno napet i zanimljiv jer smo skidajucu zbuku sa zida u onom dugackom ruznom hodniku koji vodi prema velikoj sobi pronasli pravo blago: ognjisce. odmah mi je palo na pamet da reorganiziram cijeli prostor i da na tom mjestu napravim dnevni boravak i kuhinju, ali financijski bi se to popelo do meni nedostiznih visina, tako da cemo dobiti "samo" nisu u obliku ognjisca u tom dosadnom hodniku koji vise nece biti dosadan. :)

dimnjak od ognjisca

pogled na hodnik od strane velike sobe
grede iznad prozora u dnevnom boravku koje i nisu bile bas u dobrom stanju zamijenjene su novima
mahagonij okvir i cijela konstrukcija koja ga je drzala vise ne postoje, a dobila sam prostor bez stupa u sredini :)
u dnevnom boravku i velikoj sobi sa stropnih greda poskidale su se sve daske i dascice koje su drzale konstrukciju od brodskog poda. to je samo prvi korak u uredjenju greda.

smrdljiva je ostala bez prozora
kupaonica je ostala bez plocica i stropa koji je bio dosta nizak. novi strop pratit ce krov tako da nece biti ravan vec ce ici u kosinua na spoju hodnika, kupaonice i velike sobe cijeli splet raznih kosina
ako bude srece s internetom, sutra cete dobiti izvjestaj od danas. budite mi dobri i pratite me i dalje *

3 komentara: