13 siječnja, 2010

prvi radni dan profesionalaca

profici su mi dosli 11.01. ponedjeljak, i odmah se bacili na 'delo'. ali prije nego kaj vam pokazem kaj su oni napravili, evo vam pogleda sa terase na jutro pocetka glavnih radova
obecavajuce, zar ne? :)

prvo je bilo na redu ciscenje nase sute
dnevni boravak/blagavaonica/kuhinja - nastavak skidanja zbuke sa zidova i kameni zid koji smo dobili van

grede iznad prozora u dnevnom boravku u dobrom stanju
i grede u ne bas tako dobrom stanjukupaonica, je, je vjerujte mi, kupaonica je :), bila...


i djielovi kupaonice koji spavaju
a ovako je kuca sa straznje strane izgledala nakon njihovog odlaska

2 komentara:

  1. malo mi je bio cudan blog, a onda sam se sjetila da se to ne cita odozdola, nego od pocetka posta prema dole. ali da je redoslijed odozdola tj. da je gore najfriskije :D
    jao!
    enivej, luuudo je gledati kaj se sve zbiva, to su ogromni koraci napred, ta kuca ce biti neprepoznatljivo lepa kad zavsite.a ste smislili kaj s grijanjem? :D

    OdgovoriIzbriši
  2. p.s. plocice u kupaoni su luuude nadam se da ces ih ostaviti. i super mi je sank koji je kameni zid ustvari. lepo!

    OdgovoriIzbriši